Главная » Статьи » Мои статьи |
В категории материалов: 12 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Лекція №1 з охорони праці під
час навчально - виховного поцесу в загольноосвітньму закладі |
Заходи безпеки на льоду
|
Глобальні проблеми, які постали перед народами різних країн, виникли в різних
сферах життєдіяльності людей. В одному
випадку мова йде про ті чи інші сторони розвитку продуктивних сил, стан
і якість навколишнього середовища, в
іншому — про кардинальні питання зовнішньої і внутрішньої політики, в третьому — про стосунки людини і
суспільства тощо. Глобальні проблеми
загострились настільки, що без них неможливо нині скласти реалістичне
уявлення про сучасні тенденції
суспільного розвитку, про майбутнє людства. |
БИОЛОГИЧЕСКИЕ
ШАРАДЫ (И.
Агеева) |
В період бурхливого науково-технічного розвитку, швидкого росту наукових знань і їх широкого застосування у виробництві однією з головних задач навчання стає розвиток творчого мислення, пізнавальних здібностей учнів, вміння самостійно поповнювати знання. |
Конспекти уроків з теми "Розчини" |
Тестування по темі «Розчини». |
Органічних сполук
значно більше за кількістю, ніж неорганічних. На даний час неорганічних сполук нараховують близько 10,5 мільйонів, а органічних близько 20,5 мільйонів. Майже до кінця ХІХ століття вважали,що органічні
сполуки можна одержати тільки з рослин або тварин, які утворюються під впливом
таємничої життєвої сили «vitalis», що в перекладі з грецької мови
означає життя. Тобто вважали, що людина органічні сполуки добути не може. Таким
чином виникла теорія «віталізму».
Засновником цієї теорії став шведський вчений Й.Я. Берцеліус, але проіснувала ця теорія недовго. В 1828 році німецький вчений Ф.Веллер синтезує сечовину, за ним в середині ХVІІІ століття німецький хімік Кольбе синтезує оцтову кислоту, російський вчений О.М. Бутлеров цукристу речовину, Бертоло – жири. Як раз цей час органічна
хімія починає бурно розвиватися і основним, що було встановлено, так це те, що
органічні речовини не тільки синтезуються в живими організмами а й те, що до
всіх органічних сполук обов’язково входять атоми
Карбону. |
Виховні вимоги
до уроку, дидактичні вимоги. |
Ключовим компонентом класно-урочної форми рганізації навчання є урок – форма організації навчання, за якої навчальні заняття проводяться вчителем із групою учнів постійного складу, одного віку й рівня підготовленості протягом точно встановленого часу, за сталим розкладом. |