Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 19
Показано материалов: 11-19
Страницы: « 1 2

БИОЛОГИЧЕСКИЕ ШАРАДЫ

(И. Агеева)

Мои статьи | Просмотров: 517 | Author: Совпель Ольга | Добавил: Reks | Дата: 05.12.2013 | Комментарии (0)

          В період бурхливого науково-технічного розвитку, швидкого росту наукових знань і їх широкого застосування у виробництві однією з головних задач навчання стає розвиток творчого мислення, пізнавальних здібностей учнів, вміння самостійно поповнювати знання.  

Мои статьи | Просмотров: 431 | Author: Совпель Ольга | Добавил: Reks | Дата: 02.12.2013 | Комментарии (0)

Конспекти уроків з теми "Розчини"

Мои статьи | Просмотров: 598 | Author: Совпель Ольга | Добавил: Reks | Дата: 26.11.2013 | Комментарии (0)

Тестування по темі «Розчини».

Мои статьи | Просмотров: 4162 | Author: Совпель Ольга | Добавил: Reks | Дата: 26.11.2013 | Комментарии (0)

Органічних сполук значно більше за кількістю, ніж неорганічних. На даний час неорганічних сполук нараховують близько 10,5 мільйонів, а органічних близько 20,5 мільйонів.

Майже до кінця ХІХ століття вважали,що органічні сполуки можна одержати тільки з рослин або тварин, які утворюються під впливом таємничої життєвої сили «vitalis», що в перекладі з грецької мови означає життя. Тобто вважали, що людина органічні сполуки добути не може. Таким чином виникла теорія «віталізму». Засновником цієї теорії став шведський вчений Й.Я. Берцеліус, але проіснувала ця теорія недовго. В 1828 році  німецький вчений Ф.Веллер синтезує сечовину, за ним в середині ХVІІІ століття німецький хімік Кольбе синтезує оцтову кислоту, російський вчений О.М. Бутлеров цукристу речовину, Бертоло – жири. Як раз цей час органічна хімія починає бурно розвиватися і основним, що було встановлено, так це те, що органічні речовини не тільки синтезуються в живими організмами а й те, що до всіх органічних сполук обов’язково входять атоми Карбону.

Мои статьи | Просмотров: 14270 | Author: Совпель Ольга | Добавил: Reks | Дата: 20.11.2013

Виховні вимоги до уроку, дидактичні вимоги.

Мои статьи | Просмотров: 578 | Author: Совпель Ольга | Добавил: Reks | Дата: 16.11.2013 | Комментарии (0)

Ключовим компонентом класно-урочної форми рганізації навчання є урок – форма організації навчання, за якої навчальні заняття проводяться вчителем із групою учнів постійного складу, одного віку й рівня підготовленості протягом точно встановленого часу, за сталим розкладом.

Мои статьи | Просмотров: 417 | Author: Совпель Ольга | Добавил: Reks | Дата: 16.11.2013

Схема самоаналізу уроку. Пам’ятка вчителю для самоаналізу уроку.
Мои статьи | Просмотров: 618 | Author: Совпель Ольга | Добавил: Reks | Дата: 15.11.2013

В даній статті представлено календарне планування уроків для 9 класу 
Мои статьи | Просмотров: 935 | Author: Совпель Ольга | Добавил: Reks | Дата: 21.09.2013 | Комментарии (0)

1-10 11-19