Главная » Статьи |
Всего материалов в каталоге: 19 Показано материалов: 11-19 |
Страницы: « 1 2 |
БИОЛОГИЧЕСКИЕ
ШАРАДЫ (И.
Агеева) |
В період бурхливого науково-технічного розвитку, швидкого росту наукових знань і їх широкого застосування у виробництві однією з головних задач навчання стає розвиток творчого мислення, пізнавальних здібностей учнів, вміння самостійно поповнювати знання. |
Конспекти уроків з теми "Розчини" |
Тестування по темі «Розчини». |
Органічних сполук
значно більше за кількістю, ніж неорганічних. На даний час неорганічних сполук нараховують близько 10,5 мільйонів, а органічних близько 20,5 мільйонів. Майже до кінця ХІХ століття вважали,що органічні
сполуки можна одержати тільки з рослин або тварин, які утворюються під впливом
таємничої життєвої сили «vitalis», що в перекладі з грецької мови
означає життя. Тобто вважали, що людина органічні сполуки добути не може. Таким
чином виникла теорія «віталізму».
Засновником цієї теорії став шведський вчений Й.Я. Берцеліус, але проіснувала ця теорія недовго. В 1828 році німецький вчений Ф.Веллер синтезує сечовину, за ним в середині ХVІІІ століття німецький хімік Кольбе синтезує оцтову кислоту, російський вчений О.М. Бутлеров цукристу речовину, Бертоло – жири. Як раз цей час органічна
хімія починає бурно розвиватися і основним, що було встановлено, так це те, що
органічні речовини не тільки синтезуються в живими організмами а й те, що до
всіх органічних сполук обов’язково входять атоми
Карбону. |
Виховні вимоги
до уроку, дидактичні вимоги. |
Ключовим компонентом класно-урочної форми рганізації навчання є урок – форма організації навчання, за якої навчальні заняття проводяться вчителем із групою учнів постійного складу, одного віку й рівня підготовленості протягом точно встановленого часу, за сталим розкладом. |
Схема самоаналізу уроку. Пам’ятка вчителю для самоаналізу уроку. |
В даній статті представлено календарне планування уроків для 9 класу |