№
|
Параметри
|
Документи або
наявність інформації
|
заходи
|
1
|
Проблеми,з
якими зіткнулись вчителі ШМО у попередньому навчальному році та вихід на
завдання поточного року
|
а) аналіз
діяльності ШМО за попередній рік;
б) тема., мета,
завдання та основні напрямки роботи ШМО на поточний рік
|
|
2
|
Співвідношення
в темі та цілеполаганні ШМО з темами та цілями РМЦ - ЗНЗ
|
а) ) тема.,
мета, завдання та основні напрямки роботи ШМО на поточний рік
|
|
3
|
Наявність банку
даних про вчителів - предметників
|
а) списки
вчителів – предметників.
|
|
4
|
Особливості
викладання предмету
|
а)програмне
забезпечення
б) врахування
при плануванні заходів
|
Консультації
щодо особливостей викладання, створення тематично – дидактичного забезпечення
навчальних програм, складання тестів, ППД з викладання курсу, предмету за
вибором тощо
|
5
|
Самоосвітня
діяльність
|
- Загальна
таблиця з темами самоосвіти, терміном та формою реалізації
Бажано план
роботи вчителя над темою
|
|
6
|
Інноваційна
діяльність вчителя щодо:
|
- сучасні
тестології;
- педагогічні технології;
- педагогічної
дослідницької роботи вчителя
- предметна
дослідницька робота вчителя з учнями
- педагогічного
та методичного проектування
- психологічної
грамотності
|
|
7
|
Моніторингові
дослідження
|
- навчальних
досягнень учнів;
- методичної
активності (результативності) членів ШМО;
- результатів
олімпіад, конкурсів
|
|
8
|
Організація
атестації вчителя та вивчення досвіду роботи
|
Презентація
досвіду, виступи, виставки, конкурси.
|
|
9
|
Організація
роботи з учнями:
|
- обдарованими;
- що навчаються
на початковому рівні.
|
|
10
|
Організація
позакласної діяльності з предмету
|
Тижні,заходи,
виставки, конкурси.
|
|
11
|
Різнорівневий
підхід до організації роботи ШМО:
|
- колективні:
- групові :
-
індивідуальні:
- наставництво;
- робота з
молодими вчителями.
|
Теоретичні та
практичні семінари, круглі столи, рольові та ділові ігри тощо;
Творчі,
динамічні групи;
Консультації
психолога, керівника ШМО, досвідчених вчителів, взаємовідвідування уроків
щодо обміном досвідом, методичної допомоги та ін..
|
12
|
Діагностична
основа для планування
- аналіз
діагностичних досліджень
- корекційні
заходи
|
- Кваліметричні
моделі, готовність до інноваційної діяльності вчителя, діагностика педагогічних
утруднень, та ін. діагностики
- вході аналізу
– висновки
-
відображуються в змісті планування.
|
|