Главная » Файлы » Мои файлы

Критерії аналізу планування шкільного методичного об’єднання вчителів – предметників.
[ Скачать с сервера (49.0 Kb) · Скачать удаленно (1500Kb) ] 28.10.2013, 13:06

Параметри

Документи або наявність інформації

заходи

1

Проблеми,з якими зіткнулись вчителі ШМО у попередньому навчальному році та вихід на завдання поточного року

а) аналіз діяльності ШМО за попередній рік;

б) тема., мета, завдання та основні напрямки роботи ШМО на поточний рік

 

2

Співвідношення в темі та цілеполаганні ШМО з темами та цілями РМЦ - ЗНЗ

а) ) тема., мета, завдання та основні напрямки роботи ШМО на поточний рік

 

3

Наявність банку даних про вчителів - предметників

а) списки вчителів – предметників.

 

4

Особливості викладання предмету

а)програмне забезпечення

б) врахування при плануванні заходів

 

 

Консультації щодо особливостей викладання, створення тематично – дидактичного забезпечення навчальних програм, складання тестів, ППД з викладання курсу, предмету за вибором тощо

5

Самоосвітня діяльність

- Загальна таблиця з темами самоосвіти, терміном та формою реалізації

Бажано план роботи вчителя над темою

 

6

Інноваційна діяльність вчителя щодо:

- сучасні тестології;

-  педагогічні технології;

- педагогічної дослідницької роботи вчителя

- предметна дослідницька робота вчителя з учнями

- педагогічного та методичного проектування

- психологічної грамотності

 

7

Моніторингові дослідження

- навчальних досягнень учнів;

- методичної активності (результативності) членів ШМО;

- результатів олімпіад, конкурсів

 

8

Організація атестації вчителя та вивчення досвіду роботи

Презентація досвіду, виступи, виставки, конкурси.

 

9

Організація роботи з учнями:

- обдарованими;

- що навчаються на початковому рівні.

 

 

10

Організація позакласної діяльності з предмету

Тижні,заходи, виставки, конкурси.

 

11

Різнорівневий підхід до організації роботи ШМО:

- колективні:

 

 

 

 

 

- групові :

 

- індивідуальні:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- наставництво;

 

- робота з молодими вчителями.

 

 

 

 

 

 

 

 

Теоретичні та практичні семінари, круглі столи, рольові та ділові ігри тощо;

 

Творчі, динамічні групи;

Консультації психолога, керівника ШМО, досвідчених вчителів, взаємовідвідування уроків щодо обміном досвідом, методичної допомоги та ін..

12

Діагностична основа для планування

 

 

 

 

- аналіз діагностичних досліджень

 

- корекційні заходи

- Кваліметричні моделі, готовність до інноваційної діяльності вчителя, діагностика педагогічних утруднень, та ін. діагностики

 

 

- вході аналізу – висновки

 

 

- відображуються  в змісті планування.

 

Категория: Мои файлы | Добавил: Reks | Теги: аналіз діяльності ШМО за попередній, проблеми
Просмотров: 553 | Загрузок: 265 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0