Главная » Статьи » Мои статьи |
В період бурхливого
науково-технічного розвитку, швидкого росту наукових знань і їх широкого
застосування у виробництві однією з головних задач навчання стає розвиток
творчого мислення, пізнавальних здібностей учнів, вміння самостійно поповнювати
знання. Розв'язання цієї задачі органічно пов'язано з активізацією навчання, з
розробкою систем методів і прийомів навчання, які спрямовані на формування
пізнавальної активності учнів, засвоєння ними навчального матеріалу, розвиток
інтелектуальних здібностей учнів і вміння працювати з сучасною технікою. Це
означає, що розвиток змісту і організація процесу навчання повинні
здійснюватись на основі діяльнісного підходу і гуманітаризації процесу
навчання. Це, крім іншого, означає, що в методиці повинен бути здійснений
кардинальний перехід від інформаційно-пояснювального підходу, орієнтованого на
передачу готових знань, до діяльного підходу, спрямованого не тільки на
засвоєння знань, а на розвиток пізнавальних сил і творчих здібностей учнів, на
розвиток і виховання так званого"планетарного мислення". Адже
діяльність є основним фактором розвитку і самовизначення особистості. На
розвиток творчих здібностей учнів орієнтують всі відомі європейські освітні
центри. З метою збереження і розвитку творчого потенціалу нації,
формування в суспільстві сприятливих умов для становлення особистості та
підтримки обдарованої молоді 24 квітня 2000 року Президентом України видано
Указ № 612 "Про додаткові заходи щодо державної підтримки обдарованої
молоді".
В наш час змінюються погляди на освіту і процес навчання.
Вносяться корективи до програм з різних предметів. Механічне заучування
матеріалу стало поступатись осмисленню основних ідей та законів. Новими формами
збагатилась позаурочна робота з предметів: державного та міжнародного рівня
стали проводитись конкурси учнівських наукових робіт, конкурси-захисти
науково-дослідницьких робіт, турніри, олімпіади, конкурси, тощо. Все це є
досить актуальним і потребує нашої уваги. Источник: http://yandex.ua/ | |
Просмотров: 477
| Теги: |
Всего комментариев: 0 | |